Support

Hjælp og support

Her kan du finde svar på en række ofte stillede spørgsmål. Hvis du har spørgsmål, der ikke bliver besvaret herunder, kan du kontakte vores kundeservice på:

+45 53 50 81 10

Mandag til fredag: kl. 10.00 til 12.00 og kl. 12.30 til 15.00

support@cashbackmedvisa.dk

Vi bestræber os på at vende retur hurtigst muligt

Ofte stillede spørgsmål

Hvad er Cashback i partnerskab med Visa?

Cashback i partnerskab med Visa er et loyalitetsprogram, der giver dig penge tilbage på dine køb, når du betaler med Visa hos en af de flere hundrede butikker, webshops og restauranter, vi samarbejder med over hele landet.

Hvordan optjener jeg cashback?

Du optjener cashback hos alle de butikker, restauranter og webshops, der er tilmeldt Cashback, når du handler med Visa. Det betyder bl.a., at du skal sikre, at du betaler med Visa-delen af dit Visa/Dankort. Du optjener både med dit fysiske kort, og når du betaler med mobilen via Apple Pay & Google Pay.

Hvornår registreres min optjente cashback?

Normalt registreres din cashback få minutter efter dit køb, men der kan i nogle tilfælde gå op til et par dage. Når din cashback registreres, kan du se transaktionen i din profil som enten “afventende” eller “bekræftet”. Inden for få dage vil din transaktionsstatus automatisk skifte fra “afventende” til “bekræftet”. Skulle det ske, at din cashback fortsat ikke er blevet registreret, kan du oprette en sag og anmode om din manglende cashback . Du kan også altid kontakte kundeservice, så undersøger vores medarbejdere sagen. Husk at medsende kvittering for dit køb. Bemærk, at vi kun efterregistrerer transaktioner, der er op til 60 dage gamle.

Hvad er ”reserveret”, ”afventende” og ”bekræftet” cashback?

Når vi registrerer dit køb, får din transaktion en status. En transaktion kan have fem forskellige stadier:

  • Reserveret: Dit køb er allerede registreret, men pengene er ikke trukket i din bank endnu. Når pengene er trukket, vil både købsbeløb og cashback fremgå.
  • Afventende: Når din transaktion registreres efter dit køb, står din optjente cashback som “afventende” på din Cashback-saldo. Din cashback er registreret, men endnu ikke tilgængelig.
  • Bekræftet: Din cashback skifter status til ”bekræftet” typisk inden for få dage efter dit køb. Du kan først udbetale til din bankkonto, når din cashback er bekræftet, og din saldo overstiger 100 kr.
  • Refundering: Såfremt du foretager en refundering af dit køb, f.eks. ved en returvare, registrerer vi dette som en refundering, og din cashback fraregnes din Cashback-saldo.
  • Annulleret: Såfremt din cashback-transaktion bliver annulleret, kan det f.eks. skyldes, at den butik, du handlede hos, er gået konkurs og derved ikke kan afregne din cashback for dit køb.

Hvordan får jeg udbetalt min cashback?

Du kan udbetale din optjente cashback til din bankkonto, når din Cashback-saldo overstiger 100 kr. Du kan udbetale din saldo via udbetalingsfunktionen på din profil.

Om Cashback i partnerskab med Visa

Hvad er Cashback i partnerskab med Visa?

Cashback i partnerskab med Visa er et loyalitetsprogram, der giver dig penge tilbage på dine køb, når du betaler med Visa hos en af de flere hundrede butikker, webshops og restauranter, vi samarbejder med over hele landet.

Hvordan virker Cashback i partnerskab med Visa?

Så snart dine Visa-kort er tilmeldt programmet, optjener du automatisk en procentdel af dit køb, hver gang du betaler med Visa hos en af vores partnere. Få dage efter dit køb bliver din optjente cashback synlig i din saldo, som du hele tiden kan følge under din profil her på websitet og i appen. Her kan du også udbetale pengene til din bankkonto, når din cashback-saldo overstiger 100 kr.

Hvilke fordele får jeg med cashback?

Hvis du har et Visa-kort, kan du optjene penge, når du handler hos flere hundrede butikker, webshops og restauranter fordelt over hele Danmark. I praksis fungerer det sådan, at du handler hos en tilmeldt partner med Visa, og efter dit køb vil vi automatisk sørge for, at du får en procentdel af dit køb tilbage på din cashback-konto. Din optjente cashback kan du udbetale til din bankkonto, når saldoen overstiger 100 kr. Du kan til enhver tid se antallet af tilmeldte butikker, webshops og restauranter samt den cashback som den enkelte forretning tilbyder dig.

Tilmelding

Benyttes 3-D Secure ved tilmelding af kort?

Når du tilmelder dit kort, skal du verificere tilmelding af kortet med 3-D Secure. Ved verificeringen reserveres et beløb på 0,- kr. på dit kort. Reserveringen sker til vores PCI Level 1 compliant underleverandør Enigmatic Smile. Læs mere i vores Persondatapolitik om, hvordan vi behandler dine personoplysninger.  

Hvordan kommer jeg i gang med at optjene cashback?

For at optjene cashback skal du blot oprette en profil og tilmelde ét eller flere af dine Visa-kort til Cashback i partnerskab med Visa. Tilmeldingen er gratis og tager ganske få minutter at gennemføre. Inden for en time efter du har tilmeldt dine kort, optjener du automatisk cashback, når du betaler med Visa hos vores partnere.

Hvordan henter jeg appen?

Appen kan hentes i App Store og Google Play. Søg på ‘cashbackmedvisa.dk’, og den kommer frem. Der findes mange telefoner og styresystemer på markedet, og vi har valgt at udvikle appen, så den rammer de mest udbredte telefoner og styresystemer i Danmark, nemlig iOS og Android. Du har altid mulighed for at bruge den mobile udgave af hjemmesiden cashbackmedvisa.dk på din telefon. Her får du nem adgang til alle partnere.

Hvorfor findes appen ikke til min telefon?

Der findes mange telefoner og styresystemer på markedet, og vi har valgt at udvikle appen, så den rammer de mest udbredte telefoner og styresystemer i Danmark, nemlig iOS og Android. Du har altid mulighed for at bruge den mobile udgave af hjemmesiden cashbackmedvisa.dk på din telefon. Her får du nem adgang til alle partnerne.

Kan jeg tilmelde flere Visa-kort?

Du kan tilmelde alle dine Visa-kort og Visa/Dankort, men din konto er personlig, og dine kort kan derfor kun tilknyttes din personlige Cashback-konto. Du kan tilmelde dine kort via ‘Min profil’.

Hvad koster det at tilmelde sine kort til Cashback?

Det koster ikke noget at tilmelde sig og bruge Cashback i partnerskab med Visa. Der er ingen oprettelsesgebyrer, og du modtager din cashback helt automatisk, når du betaler med dine tilmeldte Visa-kort og Visa-delen af Visa/Dankort hos vores partnere. Det er også gratis at få udbetalt din optjente cashback til din valgfrie bankkonto, men det kræver, at din Cashback-saldo overstiger 100 kr.

Optjening af cashback

Kan jeg optjene dobbelt cashback?

Hvis du som medlem tilmelder det samme Visa-kort til mere end et fordelsprogram udbudt af Loyalty Key, optjener du ikke dobbelt cashback. Du kan dog tilgå din optjente cashback i de fordelsprogrammer, hvor du er tilmeldt, men du kan kun udbetale cashback i ét fordelsprogram pr. gang. Det betyder, at når du får udbetalt din optjente cashback via din profil på Cashback i partnerskab med Visa, vil beløbet blive fratrukket din saldo i det andet fordelsprogram, du er tilmeldt.

Hvordan optjener jeg cashback?

Du optjener cashback hos alle de butikker, restauranter og webshops, der er tilmeldt Cashback, når du handler med Visa. Det betyder bl.a., at du skal sikre, at du betaler med Visa-delen af dit Visa/Dankort. Du optjener både med dit fysiske kort, og når du betaler med mobilen via Apple Pay & Google Pay.

Hvordan optjener jeg med mit Visa/Dankort?

Dit Visa/Dankort er det, der hedder et “co-badge” kort. Det vil sige, at kortet både kan bruges som Visa-kort og et andet kort. I udlandet er en betaling med Visa/Dankort altid en Visa-betaling, men i Danmark kan begge sider af kortet benyttes. For at optjene cashback, skal du betale med Visa-delen af dit Visa/Dankort. Se nedenfor, hvordan du optjener med Visa-delen af dit Visa/Dankort i forskellige scenarier.

Hvordan optjener jeg med mit Visa/Dankort i en webshop?

Når du betaler hos en webshop med dit Visa/Dankort, skal du sørge for at vælge at betale med Visa. Langt de fleste webshops tilbyder, at du kan vælge Visa. Klik på Visa-ikonet, når du indtaster dit betalingskort, så bør du kunne føle dig sikker på at optjene cashback, idet butikken er forpligtiget til at tilbyde dig et valg, hvis de også modtager Visa. 

Hvordan optjener jeg med mit Visa/Dankort i en fysisk butik?

Når du betaler med dit Visa/Dankort i fysiske butikker, kan det være svært at se, om betalingen sker via Visa eller ej, medmindre butikken specifikt kun modtager internationale kort. Derfor bør du tilmelde dit Visa/Dankort til Apple Pay eller Google Pay og betale med mobilen. Herved er du næsten sikker på, at betalingen sker med Visa, så du optjener cashback.

For at bruge Visa-delen af dit Visa/Dankort, når du betaler med det fysiske kort, skal du trykke på den gule knap ved tastaturet på terminalen og vælge Visa, inden du betaler. Herved sikrer du, at betalingen sker med Visa, så du optjener cashback på dit køb. Denne metode virker også, når du betaler kontaktløst. Læs mere her

Partnere

Hvor optjener jeg cashback?

Du optjener cashback hos alle de butikker, restauranter og webshops, der er tilmeldt Cashback. Du kan se en oversigt over alle partnere på vores partnerside her eller i appen, og der kommer ugentligt nye til.

Hvor meget cashback optjener jeg hos partnerne?

Det er den deltagende butik, restaurant eller webshop, der fastsætter, hvor meget cashback du optjener. I gennemsnit tilbyder partnerne 10 % i cashback af dit køb, men satsen varierer fra partner til partner. På hver partners profilside kan du altid se, hvor meget du kan optjene i cashback.

Cashback-saldo

Hvor ser jeg min saldo?

Du kan til enhver tid logge ind på ‘Min profil’ og se din optjente cashback og saldo. Her administrerer du ligeledes tilmeldte Visa-kort samt dine udbetalinger.

Hvornår registreres min optjente cashback?

Normalt registreres din cashback få minutter efter dit køb, men der kan i nogle tilfælde gå op til et par dage. Når din cashback registreres, kan du se transaktionen i din profil som enten “afventende” eller “bekræftet”. Inden for få dage vil din transaktionsstatus automatisk skifte fra “afventende” til “bekræftet”. Skulle det ske, at din cashback fortsat ikke er blevet registreret, kan du oprette en sag og anmode om din manglende cashback . Du kan også altid kontakte kundeservice, så undersøger vores medarbejdere sagen. Husk at medsende kvittering for dit køb. Bemærk, at vi kun efterregistrerer transaktioner, der er op til 60 dage gamle.

Hvad er ”reserveret”, ”afventende” og ”bekræftet” cashback?

Når vi registrerer dit køb, får din transaktion en status. En transaktion kan have fem forskellige stadier:

  • Reserveret: Dit køb er allerede registreret, men pengene er ikke trukket i din bank endnu. Når pengene er trukket, vil både købsbeløb og cashback fremgå.
  • Afventende: Når din transaktion registreres efter dit køb, står din optjente cashback som “afventende” på din Cashback-saldo. Din cashback er registreret, men endnu ikke tilgængelig.
  • Bekræftet: Din cashback skifter status til ”bekræftet” typisk inden for få dage efter dit køb. Du kan først udbetale til din bankkonto, når din cashback er bekræftet, og din saldo overstiger 100 kr.
  • Refundering: Såfremt du foretager en refundering af dit køb, f.eks. ved en returvare, registrerer vi dette som en refundering, og din cashback fraregnes din Cashback-saldo.
  • Annulleret: Såfremt din cashback-transaktion bliver annulleret, kan det f.eks. skyldes, at den butik, du handlede hos, er gået konkurs og derved ikke kan afregne din cashback for dit køb.

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg ikke har fået registreret min cashback?

  • Skulle det ske, at din cashback ikke er blevet registreret, skal du ikke kontakte din bank. Du kan oprette en sag og anmode om din manglende cashback her. Alternativt kan du kontakte kundeservice på support@cashbackmedvisa.dk. Oplys dit navn, din e-mailadresse og vedlæg en kvittering for dit køb. Du er ligeledes velkommen til at ringe til kundeservice på +45 53 50 81 10 alle hverdage imellem kl. 10.00-12.00 og 12.30-15.00.
  • Hvis du har registret et Visa/Dankort i din profil. Husk derfor altid at kontrollere at købet er foretaget på Visa-delen af kortet, før du kontakter os.

Udbetaling

Hvad kan jeg bruge min cashback på?

Du bestemmer helt selv, hvad du ønsker at bruge din optjente cashback på. Når du har optjent 100 kr. på din Cashback-saldo, kan du udbetale dem direkte til din bankkonto.

Hvordan får jeg udbetalt min cashback?

Du kan udbetale din optjente cashback til din bankkonto, når din Cashback-saldo overstiger 100 kr. Du kan udbetale din saldo via udbetalingsfunktionen på din profil.

Sikkerhed

Har jeg mulighed for at slette min Cashback-konto?

Ja, du kan til hver en tid slette din Cashback-konto. Du sletter din konto ved at sende os en e-mail på support@cashbackmedvisa.dk. Bemærk dog, at hvis du sletter din konto, vil du ikke have mulighed for at genaktivere kontoen senere hen. Ønsker du at blive bruger af Cashback i partnerskab med Visa igen på et senere tidspunkt, skal du tilmelde dig på ny, og din eventuelt optjente cashback på din slettede konto vil være tabt.

Hvordan er sikkerheden hos Cashback?

Sikkerheden omkring Cashback er vores højeste prioritet. Løsningen er bygget således, at Cashback ikke tilgår dit betalingskort. I stedet benyttes en PCI Level 1 Compliant udbyder hertil. Al opbevaret- eller transmitteret data er krypteret. Cashback er i øvrigt en ”read-only” tjeneste, og vi trækker på intet tidspunkt penge fra dit betalingskort.

Rejser

Hvad er Rejser?

Rejser er en hotelbookingportal, der udbydes af Loyalty Key, som også driver Cashback i partnerskab med Visa. Formålet med Rejser er at give vores brugere endnu flere fordele – foruden dem du allerede har hos over 1.500 butikker, webshops og restauranter.

Du kan optjene op til 40 % i cashback, når du booker overnatninger på hotel. Der er 800.000 hoteller at vælge imellem i hele verden, og du kan endda tit være heldig at få din booking til en billigere pris end hos lignende hotelportaler – og med cashback oveni.

For at optjene cashback på din booking skal du blot være logget ind, klikke på linket til Rejser, finde det hotel, du vil overnatte på, og booke dit ophold.

Hvornår modtager jeg cashback for mit hotelophold?

Du modtager din cashback 30 dage efter dit opholds afslutning. Indtil da vil din cashback stå som afventende på din cashback-konto, og på dit bankkontoudtog vil der stå ”Hotel Accommodations”. Du modtager først din cashback 30 dage efter opholdets afslutning, da vi skal sikre os, at opholdet er gennemført for at kunne belønne dig med cashback.

Hvad gør jeg, hvis jeg har brug for hjælp med min hotelbooking?

Hvis du får brug for hjælp i forbindelse med din booking, skal du kontakte vores amerikanske samarbejdspartner travel.win. De håndterer alle bookinger, og du kan kontakte dem døgnet rundt. Telefon: +45 38 48 71 05. Har du spørgsmål til Rejser eller dit medlemskab, kan du kontakte vores support på e-mail: support@cashbackmedvisa.dk eller telefon: +45 53 50 81 10.

Hvad gør jeg, hvis jeg ikke har modtaget min bookingbekræftelse?

Prøv venligst følgende:

  1. Tjek din spam-mappe i din indbakke for at se, om din bekræftelsesmail med bookingen ligger der.
  2. Hvis du har dit Rejse-ID, kan du logge ind på din profil, gå til Rejser i øverste højre hjørne, klikke på linket “Mine Bookinger” og:
    • Indtast dit Rejse-ID
    • Indtast efternavnet på hotelreservationen
    • Du har også mulighed for at sende e-mailen med hotelreservationsbekræftelsen til den e-mailadresse, du angav ved købet, eller til en helt anden e-mail.
  3. Hvis du ikke har dit Rejse-ID eller stadig ikke kan finde din reservation, bedes du kontakte Booking Support på +45 38 48 71 05, der har åbent døgnet rundt.

Bemærk: Når du booker dit hotelværelse, skal du altid bekræfte din e-mailadresse under bookingen. Det er denne e-mailadresse, vi sender din bookingbekræftelse til i første omgang.

Hav alle dine fordele lige ved hånden

I appen kan du tilmelde kort, finde partnere nær dig, få ekstra fordele, holde øje med din saldo og meget mere. Du kan hente appen, uanset om din mobil er en iPhone eller en Android-enhed