Ja, du kan til hver en tid slette din Cashback-konto. Du sletter din konto ved at sende os en e-mail på support@cashbackmedvisa.dk. Bemærk dog, at hvis du sletter din konto, vil du ikke have mulighed for at genaktivere kontoen senere hen. Ønsker du at blive bruger af Cashback i partnerskab med Visa igen på et… Læs mere Har jeg mulighed for at slette min Cashback-konto?
Arkiver: FAQs
-
-
Sikkerheden omkring Cashback er vores højeste prioritet. Løsningen er bygget således, at Cashback ikke tilgår dit betalingskort. I stedet benyttes en PCI Level 1 Compliant udbyder hertil. Al opbevaret- eller transmitteret data er krypteret. Cashback er i øvrigt en ”read-only” tjeneste, og vi trækker på intet tidspunkt penge fra dit betalingskort.
-
Rejser er en hotelbookingportal, der udbydes af Loyalty Key, som også driver Cashback i partnerskab med Visa. Formålet med Rejser er at give vores brugere endnu flere fordele – foruden dem du allerede har hos over 1.500 butikker, webshops og restauranter. Du kan optjene op til 40 % i cashback, når du booker overnatninger på… Læs mere Hvad er Rejser?
-
Du modtager din cashback 30 dage efter dit opholds afslutning. Indtil da vil din cashback stå som afventende på din cashback-konto, og på dit bankkontoudtog vil der stå ”Hotel Accommodations”. Du modtager først din cashback 30 dage efter opholdets afslutning, da vi skal sikre os, at opholdet er gennemført for at kunne belønne dig med… Læs mere Hvornår modtager jeg cashback for mit hotelophold?
-
Vi har indgået et særligt samarbejde med førende eksperter i hotelindustrien, herunder hoteludbydere og hotelpartnere, og deres ekspertise betyder, at vi kan tilbyde attraktive priser på hotelophold til vores medlemmer.
-
Hvis du får brug for hjælp i forbindelse med din booking, skal du kontakte vores amerikanske samarbejdspartner travel.win. De håndterer alle bookinger, og du kan kontakte dem døgnet rundt. Telefon: +45 38 48 71 05. Har du spørgsmål til Rejser eller dit medlemskab, kan du kontakte vores support på e-mail: support@cashbackmedvisa.dk eller telefon: +45 53… Læs mere Hvad gør jeg, hvis jeg har brug for hjælp med min hotelbooking?
-
Prøv venligst følgende: Bemærk: Når du booker dit hotelværelse, skal du altid bekræfte din e-mailadresse under bookingen. Det er denne e-mailadresse, vi sender din bookingbekræftelse til i første omgang.